Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczane przez nas produkty były najwyższej jakości. Jeżeli jednak po zakupie towaru zauważą Państwo wadę fabryczną, prosimy o wypełnienie i przesłanie do nas formularza reklamacyjnego, dostępnego na naszej stronie. Dział reklamacji podejmie kroki w celu realizacji zgłoszenia niezwłocznie po jego otrzymaniu.

Jak przebiega proces postępowania reklamacyjnego?

  • Przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego
  • Ustosunkowanie się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych
  • Informacja odnośnie wyniku postępowania

Reklamacje rozpatrywane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura obsługi. O statusie i wyniku postępowania reklamacyjnego poinformujemy Państwa za pośrednictwem podanego w formularzu adresu e-mail.

Wszelkie koszty związek z postępowaniem reklamacyjnym ponoszone są przez sklep Aluramy.pl

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Z prawa odstąpienia od umowy mogą skorzystać wyłącznie osoby fizyczne, które dokonały zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym towarem, prosimy poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza lub przesłać stosowne pismo pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.

Aby zachować prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży, należy przesłać stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki.

Skutki odstąpienia od umowy sprzedaży

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, otrzymają Państwo zwrot wszystkich płatności, w tym koszty dostarczenia towaru - z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia przesyłki, innego niż najtańszy oferowany przez nasz sklep.

Zwrot płatności otrzymają Państwo niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy. Zwrot środków zostanie dokonany taką samą metodą płatności, jaka została przez Państwa użyta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie. Niezależnie od wybranej metody zwrotu płatności, nie poniosą Państwo żadnych kosztów związanych z tym zwrotem.

Zwracany towar należy przesłać we własnym zakresie, wraz z poniesieniem kosztów związanych z jego zwrotem (koszty opakowania, odesłania i przekazania paczki). Informujemy również, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych „za pobraniem”.

Zwracany towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentacją, wydanymi przy jego sprzedaży.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium